Nu àr man i Italy

Hittade ett internet cafe hàr nere. typiskt mig va? haha. Aja, nu kan man iaf prata med kompisar. far dock svara pa kommentarer lite senare, har bara 11 min pa mig att surfa. HAHA. vi har det nice som fan. Jag lever pa Pringles chips och bacardi Breezer. Har finns Jacuzzi utomhus, med utsikt òver gardasjòn, den provade jag och kim. riktigt nice.
kommer bilder sen,.

Nu ar jag svettig, och shoppingsugen.. tur allting har òppet lànge hàr nere. ha det fint alla. sè hòrs vi!

Hoppas Marie,Andreas och frejabus har det fint i vàrmen!

Och dany, om du làser, jag har handlat en liten present till dig idag, spànnande va? haha :D

HEJDé ALLA:D

Kommentarer
Postat av: marie

Underbara syster! Haha, jag är inte helt förvånad men tyckte ändå att du höll dig länge utan datan =) Hörde att ni hade sjukt varmt, messade med pappa innan idag! Vi har det bra, har haft ca 30 grader sen fredagen ni åkte.. Hoppas på dåligt väder imorgon så man kan få sitta inne utan dåligt samvete! Ses om lite mer än en vecka! Puss puss

2008-08-01 @ 21:40:12
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com
Postat av: Danielle Dang

aaw gumman vad gullig du är gumman hihi ! <3



pussaaaa!

2008-08-04 @ 01:29:14
Postat av: Natta

Det låter jättemysigt! Här blåser och regnar det bara. Vi får ta och ses när du kommer tillbaka!



:)

2008-08-06 @ 14:34:02
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0