@ Marie&Andy's place

Yes, ni har jag och kim bosatt oss hemma hos marie å andreas medan de är i väg i Bulgarien. Här är riktigt nice att vara:)
Nyss varit på körlektion, härligt. gick bra. förutom att idag, konstaterade både jag och min lärare, att jag är faktiskt bättre på att Fickparkera än att parkera vanligt. haha, ganska illa .

Nu är kim nere på Apoteket och handlar nån Gel till sina tänder (han var hos tandläkaren imorse). skulle kosta honom ca 450 spänn. KUL när man är arbetslös. Nej inte riktigt. Men men. Så är det.

Själv börjar jag skolan imorgon, Guuuud vad jag längtar. ska bli kul att träffa alla igen:). Men jag hoppas ändå det blir en kort dag, för jag villl spendera mycket tid i lägenheten. Bada osv. haha.

Kanske får vi våra datorer i morgon redan!? tror dock inte det, brukar dröja hundra år.
för er som inte vet det, så får vi varsin bärbar dator på skolan (dock lämnar vi in dem över sommarloven).

Nej, nu är det snart dags för fika med en vän, trevligt!

Ikväll ska jag hem om till dalaled, glömde lite grejer där, typiskt. kostar mig typ 100 kr fram och tillbaka. Haha. så jäkla klantigt.

Ha det fint alla, så hörs vi säkert imorgon.!

PS. vi såg hancock igår, rekomenderar den starkt, tyckte den var kanonbra. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0