Lat?

Haha. ja, jag är lat. jag får inte min bärbara dator förän imorgon (vi får en bärbar dator från skolan, vi lämnar bara in den var sommar). Så nu sitter jag på kims dator, som står på soffbordet, så har jag tagit tangentbordet i knät, och musen i soffan, det går lite trögt å styra, men haha. ja, vad gör man inte när man saknar en bärbar dator.

Är lite seg faktiskt, funderar på att tappa upp ett bad, kim spelar ändå lite GTA på xboxet så.

Fotografering i skolan imorgon, sådär pigg på det ska jag säga ärligt. haha. Jag ska nämligen göra vid håret på måndag först, så ja, jag kommer likna jag vet inte vad på fotot imorgon. men men, sista året i skolan, så man måste väl vara med antar jag.

växlade pengar till resan idag, så nu är vi all set! härligt. GUD vad jag längtar, skall bli riktigt mysigt och skönt att komma ner i värmen + träffa Marko och Maria som vi ska till på Bröllop. nice..

kim gick ner till arbetsförmelingen innan idag, drygt att han inte fick skriva in sig som arbetssökande, man måste nämligen ha med sitt betyg samt papper som styrker de jobben han har varit på innan. lite trist. men ni har vi i alla fall betygen, så han får skriva in sig nästa vecka.

Nä, om jag skulle tappa upp ett bad och senare bädda ner mig i sängen med kim och titta på ngn film :)

Ha det fint allihopa.

Förästen, imorgon har jag och kim varit tillsammans i 18 månader, sött va ? haha . All kärlek till dig Kim.

Kommentarer
Postat av: Natta

Du blir säkert bra på skolfotot. :) Så tidigt det är i år tycker jag. Eller? Grattis!

2008-08-21 @ 22:37:33
URL: http://nezzzan.blogg.se/
Postat av: Danielle Dang

Grattis! :D

2008-08-22 @ 08:00:59
URL: http://honeyd.eatrice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0