körlektion..

Ah så drygt! ställde klockan på 09.00, och som ni flesta vet (?) så HATAR jag att gå upp så tidigt! (ja, allt innan 12 är tidigt för mig). och när jag gjort vid mig, och var redo för att köra till ystad. för att ha min körlektion, så ringer Sjölin&Lantz och säger att min körlärare fick åka akut till tandläkaren !? Men wtf.

Nåja, fick en ny tid lite senare idag. 15.20, men det innebär massa busstider å skit att hålla. drygt!

Nu är malmöfstivalen igång, eller ja, snart iaf.. Någon som ska dit? själv vet jag inte. där är ganska trevligt inne, händer ju en del, men det är inte min favorit festival.

Nä, nu måste jag städa mitt rum, här ser för jävligt ut.

Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur naturlig är du?

kolla i min blogg:)

2008-08-15 @ 10:26:25
URL: http://rebbeckaa.blogg.se/
Postat av: marie

Men snart kan du bo här i stan i en vecka, så då behöver du inte ta bussen och klydda =) Puss

2008-08-15 @ 16:48:14
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0