Att bada eller inte bada..

Ja, jag blev helt sur innan idag.. Hela veckan har man fått höra att hela skolan (dvs 150 pers, minus alla som hatar friluftsdagar) skall till Skogen imorgon. Visst, jag gillar inte själv sådana här dagar, men jag tänkte att denna gången ska jag följa med. Att gå tipsrunda i Skogen å grilla lite korv å sånt är inte helt fel. Så jag och min klasskamrat Dany tänkte åka tillsammans.

När jag kom hem efter träningen idag, så öppnade jag min Frontermejl (fronter är ett system vi använder i skolan), så har min mentor skrivit lite info om morgondagen.

Vi skulle till stenshuvud och spela brännboll (vafan, vad hände med skogen?). Inte bara det, vet ni mer vad dör stod?
efter brännbollen går vi till stranden och badar.. Öh? ursäkta? Sommaren är över, jag är ledsen. det finns folk som redan använder vinterjackor och vinterskor.

Jag som tänkte vara så duktig att faktiskt närvara imorgon. så får man läsa det skitet..
Aja, jag och Dany bestämde att om det regnar stannar vi bannemej hemma, så vädret får alltså bestämma!

Dock HOPPAS jag på regn. hahaha..

Nej, nu ska jag duscha och sedan krypa ner i sängen och se Shan Atci's nya standup film.

Kommentarer
Postat av: sarah

2008-08-28 @ 22:27:32
URL: http://daddyimawhore.blogg.se/
Postat av: Natta

Det finns stor risk att det ska regna eftersom att det har gjort det några dagar i rad nu. Hur fan tänkte läraren att ni skulle bada i 15 graders vatten? Crazy eller?



När ska vi ses igen?

2008-08-28 @ 22:33:13
URL: http://nezzzan.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej söt! Helt klart skolka och ta sovmorgon, så gjorde minsann jag på min tid... haha! Duuu, skulle ni kunna vara här redan vid tio imorgon?? Jag vet att det är tidigt en lördag men för att hinna allt! Vi bjuder på middag =) Puss

2008-08-29 @ 11:27:02
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0